Ołówki reklamowe z nadrukiem

Produktów na stronie:

Dlaczego warto zainwestować w ołówki reklamowe z nadrukiem?

Logotyp firmy można umieścić na wielu różnych przedmiotach codziennego użytku, tworząc funkcjonalne gadżety dla klientów i pracowników.  Sprawdzą się podczas targów, konferencji i imprez branżowych lub jako bezpłatny dodatek, na przykład do zamówienia internetowego. Mogą także znaleźć się w sklepie do użytku klientów. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest nanoszenie nadruków na akcesoria papiernicze, takie jak notesy, długopisy czy ołówki. Ponieważ są to materiały, z których korzysta się często, ekspozycja logo firmy jest znacząca i wpływa na jego utrwalenie w świadomości odbiorców.

Ołówki reklamowe wykonane z drewna doskonale nadają się jako ekologiczna forma promocji działalności przedsiębiorstwa. Do produkcji wykorzystuje się w większości naturalne materiały (drewno, grafit, metal), które są biodegradowalne lub nadające się do ponownego przetworzenia. Przedmioty o walorach użytkowych zazwyczaj budzą szczególną sympatię odbiorców – można korzystać z nich na co dzień, oszczędzając na zakupach papierniczych. Znajdują się zawsze pod ręką, kiedy tylko istnieje potrzeba szybkiego wykonania notatek. Ich zaletą jest niska cena, co wpływa na możliwość zainwestowania w dużą ilość egzemplarzy. Efekt to szerokie rozpowszechnienie materiałów marketingowych firmy wśród potencjalnych klientów, w dalszej perspektywie przekładając się na zwiększenie sprzedaży.

Rodzaje ołówków reklamowych

W ofercie posiadamy wiele modeli ołówków, dzięki którym można dobrać ten idealnie pasujący do wizerunku firmy i przyjętej identyfikacji wizualnej. Wszystkie produkowane są w standardowych wymiarach i mają około 19 cm długości oraz od 0,5 do 0,7 cm średnicy. Będą pasowały do każdego piórnika czy stojaka na biurko. Zadbaliśmy o przygotowanie szerokiej oferty w zakresie kolorystyki produktów. Główne dostępne warianty to:

- brązowy (naturalny odcień drewna),
- czarny,
- czerwony,
- niebieski,
- szary,
- zielony.

W barwnych ołówkach z nadrukiem standardowym kolorem gumki jest czerwony. Oferujemy także wersję wykonaną z naturalnego drewna, lecz wzbogaconą barwnymi gumkami – do wyboru: czerwony, pomarańczowy, żółty i turkusowy. Mnogość kombinacji pozwala na swobodę w wyborze odpowiedniego modelu. Polecamy zarówno ołówki w jednym wybranym wariancie, jak i miks kolorystyczny, w którym znajdą się egzemplarze w kilku odcieniach lakieru. Dodatkowo można wybierać spośród ołówków zatemperowanych, gotowych do użycia, a także tych wymagających naostrzenia. Każda z opcji ma swoich zwolenników, dlatego zdecydowaliśmy się na zróżnicowanie oferty.

W jaki sposób ołówki reklamowe ozdabiane są nadrukiem?

Istotnym etapem procesu tworzenia reklamowych akcesoriów papierniczych jest nanoszenie na ich powierzchnię logotypu, hasła lub innego motywu graficznego wybranego przez klienta. Dbamy o dopasowanie metody do specyfiki materiału – inaczej wygląda znakowanie tekstyliów, plastiku, skóry czy drewna. W przypadku ołówków proponujemy dwie podstawowe techniki.

1. Tampodruk

Znakowanie polega na wykorzystaniu specjalnego stempla, tak zwanego tamponu, dzięki któremu możliwe jest odbicie wzoru na powłoce wybranego przedmiotu. Można zdecydować się na druk jednobarwny lub wielokolorowy, zależnie od potrzeb. Nasi klienci chętnie wybierają tę metodę z uwagi na niskie koszty oraz skuteczność. Wykonane na ołówkach reklamowych motywy są precyzyjne, o żywych barwach.

2. Grawer laserowy

Druga oferowana przez nas metoda wyróżnia się wyjątkową trwałością – powstałego wzoru nie da się w żaden sposób zmyć, ponieważ zostaje wycięty w powierzchni drewna. Brązowy napis pasuje do drewnianych ołówków w naturalnym odcieniu. Do tego celu wykorzystywane są nowoczesne lasery YAG lub CO2, które precyzyjnie odwzorowują kształt grafiki lub napis o dowolnym kroju liter. Maszyny są niezwykle wszechstronne – poradzą sobie nie tylko z drewnem, ale także szkłem, metalem, skórą i tworzywami sztucznymi. Ołówki z nadrukiem prezentują się profesjonalnie, odpowiednio wspierając wizerunek firmy.

Back to Top