Regulamin - Ogólne Warunki Współpracy B2B

Regulamin ogólne warunki współpracy B2B

Punkt 1 Definicje

1. E-gift.pl to marka handlowa należąca do ETCONCEPT S.C. z siedzibą w Zielonej Górze
przy ul. Wazów 48/4, zwana dalej E-gift.pl – w dalszej części regulaminy E-gift.pl lub ETCONCEPT.

2. Klient – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, firma, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, zarejestrowana zgodnie z prawem polskim lub prawem innego państwa - posiadająca numer NIP, która zawiera umowę handlową z E-gift.pl lub składa stosowne „Zamówienie” w zakresie Oferty Handlowej E-gift.pl. E-gift.pl prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie w zakresie relacji B2B na podstawie faktur VAT i tym samym nie prowadzi sprzedaży detalicznej, tj. sprzedaży na rzecz osób prywatnych (konsumentów) i osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.

3.  Towar - przedmioty objęte ofertą dostępną na stronie www.e-gift.pl oraz ofertą katalogową, a także usługi znakowania produktów. Przedmioty objęte ofertę to: szeroko rozumiane produkty reklamowe, gadżety reklamowe, upominki, prezenty biznesowe.

4. Wzór produktu – produkt dostępny w ofercie E-gift.pl dostarczany w jednej sztuce do Klienta na jego Zamówienie, na warunkach określonych indywidualnie, dający Klientowi możliwość zapoznania się z jego właściwościami oraz jakością przed jego zakupem.

5. Oferta handlowa – towary oferowane do sprzedaży i/lub dostawy przez E-gift.pl w szczególności wskazane na stronie www.e-gift.pl. Zawartość katalogów oraz strony internetowej www.e-gift.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

6. Zamówienie – informacja pisemna przesłana przez Klienta wyłącznie pocztą elektroniczną lub poprzez formularz dostępny ma stronie www.e-gift.pl, zawierająca informację o zamawianym produkcie, zamawianej ilości produktów, informację niezbędne do wykonania wizualizacji oraz znakowani zamawianych produktów.

7. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez E-gift.pl – następuje poprzez wysłanie przez E-gift.pl (ETCONCEPT S.C.) dokumentu o nazwie „Zamówienie” oraz/lub faktury pro forma. Potwierdzenie zamówienia określa zamawiany produkt, jego ilości, rodzaj znakowania. Określa wartość zamowienia. Zawiera dane Klienta. W wyniku wysłaniu dokumentu „Zamówienie” lub faktury pro forma zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Jeżeli Klient na wcześniejszym etapie nie przesłał logotypu, którym mają zostać oznakowane zamówione produktu, zobowiązany jest to zrobić bezpośrednio po otrzymaniu dokumentu „Zamówienie” lub faktura pro forma.
 

8. Umowa - ustalenie istotnych warunków sprzedaży lub dostawy pomiędzy E-gift.pl, a Klientem, na podstawie zamówienia złożonego przez Klienta oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez E-gift.pl zobowiązujące Klienta do dokonania płatności przed wysyłką zamówionych produktów (nie dotyczy płatności z odroczonym terminem płatności)

9. Dzień roboczy – oznacza dzień powszedni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

10. Regulamin – ogólne warunki współpracy B2B – oznacza także nazwę w wersji skróconej: Ogólne warunki

Punkt 2 Zakres obowiązywania

1. Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy obowiązują w zakresie Umów sprzedaży produktów określonych w Ofercie Handlowej, usług ich znakowania, dostaw oraz wszelkich innych umów zawieranych pomiędzy E-gift.pl występującej w charakterze dostawcy/sprzedawcy, a jej Klientami.

 2. Ogólne Warunki Współpracy nie obowiązują tylko w przypadku wyraźnego oświadczenia złożonego przez E-gift.pl o ich nie obowiązywaniu w konkretnej Umowie z Klientem. Oświadczenie złożone przez E-gift.pl o nie obowiązywaniu Ogólnych Warunków Współpracy ma zastosowanie tylko w stosunku do konkretnej jednorazowej transakcji sprzedaży i nie może mieć zastosowania do innych umów z danym Klientem, chyba że wyraźnie wynika to z danego oświadczenia.

3. E-gift.pl nie jest związana w żadnym zakresie ogólnymi warunkami umów, wzorcami umów, czy regulaminami, które są stosowane przez Klientów. Chyba że w drodze wyraźnego pisemnego oświadczenia E-gift.pl wyraziła zgodę na ich obowiązywanie.

4. Z wyjątkiem wspólników E-gift.pl, prokurentów i pełnomocników legitymujących się ważnym upoważnieniem, żaden z pracowników E-gift.pl nie jest uprawiony do zmiany oraz ustalania odmiennych postanowień Ogólnych Warunków Współpracy.

Punkt 3 Oferty, zamówienia i zawarcie umowy

1. W przypadku złożenia Zamówienia przez Klienta, Umowa zostaje zawarta tylko w razie potwierdzenia Przyjęcia Zamówienia przez E-gift.pl lub dostarczenia zamówionego Towaru. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Klienta wszystkich postanowień zawartych w niniejszych Ogólnych Warunkach Współpracy B2B.

2. W przypadku ustalenia przez strony w poszczególnym Zamówieniu postanowień wyłączających lub modyfikujących Warunki Współpracy, wygasają one z chwilą realizacji Umowy i nie mają zastosowania do innych Zamówień i Umów pomiędzy Klientem a E-gift.pl. O ile nie wynika to z wyraźnego oświadczenia E-gift.pl.

3. Odpowiedzi na zapytania ofertowe składane przez Klienta do E-gift.pl ważne są przez 3 dni, licząc od daty ich wysłanie przez E-gift.pl, o ile w odpowiedzi nie zaznaczono inaczej.

5. Zamówienia przyjmowane są w formie pisemnej wyłącznie pocztą elektroniczną e-mail lub poprzez formularz - ścieżkę zamowienia dostępną na www.e-gift.pl

6. Termin realizacji składanych Zamówień jest każdorazowo ustalany przez E-gift.pl w trakcie przyjęcia Zamówienia do realizacji. Standardowy termin realizacji produktów bez znakowania wynosi 24 - 72 godzin. Standardowy termin realizacji dla produktów ze znakowanie standardowo wynosi 14 dni.   Terminy te mogą ulec zmianie, w przypadku Zamówienia dużych ilości produktu lub braku stanów magazynowych dla wskazanego towaru. Warunki oraz Termin realizacji są każdorazowo potwierdzane przez E-gift.pl  jest to niezbędne dla ich obowiązywania.

7. W przypadku Zamówienia usługi znakowania Klient zobowiązany jest dostarczyć logo w postaci wektorowej zapisanej w programie Corel Draw albo pliku w formacie pdf, z treścią zamienioną na krzywe, w skali 1:1. Bezpośrednio po otrzymaniu logotypu E-gift.pl przystępuje do przygotowania wizualizacji.

8. Termin realizacji zamówień obejmujących usługę znakowania zostaje potwierdzony przez E-gift.pl, po uzyskaniu akceptacji Klienta projektu wykonania znakowania oraz dokonania przedpłaty za zamawiany towar (nie dotyczy płatności z odroczonym terminem płatności).

9. Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej, które wystąpiły po przyjęciu Zamówienia i których E-gift.pl nie mógł przewidzieć i nie ponosi za nie odpowiedzialności, spowodowanych przez działanie służb i organów administracyjnych. Ewentualne roszczenia Klienta za powstałe w wyniku zaistniałych przeszkód szkody są w takich przypadkach wykluczone.

10. E-gift.pl nie ponosi odpowiedzialności związanej z zaginięciem Towaru, jego uszkodzeniem podczas transportu, a także za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, które nastąpiły z winy przewoźnika.

11. E-gift.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieznacznych różnic w parametrach dostarczonych Towarów.

12.  W przypadku rezygnacji z przyjętego do realizacji Zamówienia, E-gift.pl może dochodzić zwrotu wszelkich kosztów związanych z jego realizacją.

13. E-gift.pl może, w wyjątkowych przypadkach, zarezerwować Produkty z Oferty handlowej. Rezerwacje na produkty przyjmowane są na okres do 48 godzin.

14. E-gift.pl zastrzega sobie prawo odmowy do zrealizowania Zamówienia w całości albo w części,
w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego Towaru lub innych ważnych przyczyn ekonomiczno-logistycznych lub technologicznych. Dotyczy to w szczególności sytuacji, w których na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub specyfikacji Towaru prezentowanego na stronie www.e-gift.pl

Punkt 4 Dostawa Towarów

O ile Umowa z Klientem nie będzie stanowić inaczej, E-gift.pl wysyła Towar za pośrednictwem firmy kurierskiej, z którą współpracuje, doliczając koszt dostawy. Koszt dostawy Towaru z Oferty Handlowej uzależniony jest od ilości paczek, i jest każdorazowo ustalany i potwierdzany Klientowi przez E-gift.pl. Towar wydany lub wysłany Klientowi nie podlega zwrotom ani wymianie, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie „Reklamacje”. Odpowiedzialność odszkodowawcza E-gift.pl z tytułu nienależytego wykonania Umowy ograniczona zostaje do wysokości ceny za wykonanie przedmiotu Umowy. E-gift.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne utracone korzyści, które mogą być następstwem nienależytego wykonania Umowy. Jeżeli wysyłka towaru zostaje opóźniona na życzenie lub z winy Zamawiającego, to przechowanie towaru może odbywać się również na koszt i ryzyko Zamawiającego.

Termin realizacji składanych Zamówień jest każdorazowo ustalany przez E-gift.pl w trakcie przyjęcia Zamówienia do realizacji. Standardowy termin realizacji produktów bez znakowania wynosi 24 - 72 godzin. Standardowy termin realizacji dla produktów ze znakowanie standardowo wynosi 14 dni. Terminy te mogą ulec wydłużeniu w przypadku Zamówienia dużych ilości produktu lub braku stanów magazynowych. Warunki oraz Termin realizacji winny być każdorazowo potwierdzone przez E-gift.pl, aby były obowiązujące.

 

 

Punkt 5 Ceny i Rabaty

1. Podane ceny nie obejmują podatku od wartości dodanej (VAT), ubezpieczenia, kosztów transportu, cła i ewentualnych podatków i innych świadczeń publiczno-prawnych. Ścieżka zamówienia dostępna na www-egift.pl umożliwia Klientowi dokonanie wyceny produktu wraz z kosztami znakowania lub bez kosztów znakowania.

2. Wszelkie ceny są wyrażone w Polskich Złotych (PLN), chyba że z zapisów lub cenników wynika odrębna waluta.

3. W przypadku znacznego podniesienia kosztów wynikających z podniesienia cen dostawców lub wahań kursu walut, E-gift.pl jest uprawiony do odstąpienia zawartej z Klientem Umowy, o ile Klient nie wyrazi zgody na zmianę ustalonych wcześniej cen.

Punkt 6 Warunki płatności

1. Za Zamówienia złożone przez Klienta, płatność dokonywana jest w formie przedpłaty na podstawie faktury proforma wystawionej przez E-gift.pl (nie dotyczy to płatności z odroczonym terminem)

2. Klient składający Zamówienie zobowiązany jest podać wszystkie dane potrzebne do prawidłowego wystawienia faktury proforma. E-gift.pl nie ponosi odpowiedzialności za wystawienie faktury proforma zgodnej z przesłanymi danymi przez Klienta.

3. Za termin zapłaty przelewem uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy E-gift.pl. Koszty związane z realizacją przelewu ponosi Klient.

4. W przypadku wystawienia faktury VAT na podmiot inny niż podmiot, który dokonał zamówienia, podmiot, który dokonał zamówienia poręcza za dokonanie płatności przez inny podmiot. W takim przypadku Ogólne Warunki Współpracy uznaje się za umowę poręczenia.

5. Indywidualne warunki płatności w tym przyznany termin dla płatności odroczonej, obowiązują na okres 12 miesięcy od ich ustalenia, chyba że wcześniej strony umówiły się inaczej.

Punkt 7 Reklamacje

1. Reklamacji podlega Towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.

2. Wady części Towaru nie uprawniają do reklamowania całości dostawy.

3. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zamówionego Towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu jednak nie później niż, w ciągu dwóch dni roboczych pod względem ilościowym oraz trzech dni roboczych pod względem jakościowym. Po upływie wyżej wymienionych terminów Klient traci prawo do zgłoszenia reklamacji.

4. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, pocztą elektroniczną pod rygorem nieważności, na adres zamowienia@e-gift.pl lub reklama@etconcept.pl W zgłoszeniu należy podać pełne dane Klienta, nazwę reklamowanego Towaru, ilość, przyczyny reklamacji, wyraźne zdjęcie wadliwego Towaru oraz zaproponować sposób rozstrzygnięcia zgłoszenia. Partię reklamowanego Towaru Klient odsyła wyłącznie po ustaleniu z E-gift.pl terminu i sposobu wysyłki. Wysyłka reklamowanej partii Towaru przez Klienta bez dochowania sposobu zgłoszenia reklamacji uprawnia E-gift.pl do odmowy przyjęcia Towaru lub obciążenia Klienta kosztami wysyłki.

5. Ostateczny sposób rozstrzygnięcia danego zgłoszenia reklamacyjnego określa E-gift.pl

6. Po upływie terminów określonych w pkt. 3. niniejszego artykułu, wygasają uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi za wady przedmiotu Umowy.

7. Odpowiedź E-gift.pl nastąpi w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.

8. Reklamacja nie zostanie uwzględniona w sytuacji, gdy:

- Towar został zmieniony (przerobiony) przez Klienta lub osobę trzecią (np. dokonano nadruków, naprawy) lub dokonano usunięcia wykonanego znakowania
- Zgłoszono ją po upływie terminów przewidzianych niniejszym artykułem
- Jakość Towaru oraz jego opakowań w chwili otrzymania zwrotnej przesyłki przez E-gift.pl jest zgodna z jakością towaru i opakowań w momencie jego wysłania przez E-gift.pl
- Klient błędnie korzystał z Towaru, nie przestrzegał instrukcji obsługi lub konserwacji, rozłożył Towar na części lub nadmiernie go obciążył.
- Klient lub osoba trzecia w jakikolwiek sposób, niezgodnie z przeznaczeniem, ingerowała fizycznie w Towar.
- Wada dotyczy towaru pozakatalogowego, tj. wyprodukowanego na specjalne zamówienie.
- Zgłoszenie reklamacji nie przerywa biegu terminu płatności za Zamówienie.
- E-gift.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu reklamacji zgłoszonych przez osoby trzecie, w tym w szczególności podmioty na rzecz których Klienci dokonywali zakupu, ewentualnie którym odsprzedali Towary nabyte w E-gift.pl
- Informacje zawarte w przekazywanych wraz z Towarem opisach, instrukcjach, itd. nie stanowią gwarancji udzielonej przez E-gift.pl
- Po odsprzedaniu lub odstąpieniu Towaru innemu podmiotowi, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przejmuje w całości Klient. To samo dotyczy Towaru poddanego dalszym obróbkom (np. grawer, nadruk, tłoczenie) w przypadku, gdy Klient nabywa od E-gift.pl nieoznakowany Towar. Zwroty Towaru przerobionego w jakikolwiek sposób nie będą przyjmowane.
E-gift.pl ponosi odpowiedzialność jedynie do wysokości ceny Towaru i tylko w stosunku do Klienta. Odpowiedzialność w stosunku do osób  trzecich, o ile nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawy, jest wyłączona.

Punkt 8 Pozwolenie na eksport i import

1. Dostarczone przez E-gift.pl Towary są przeznaczone do użytku i wykorzystania w kraju dostawy wskazanym przez Klienta. Ponowne eksportowanie przez Klienta Towarów wskazanych w umowie, pojedynczo lub w formie zintegrowanej, podlega zasadniczo przepisom eksportowym Rzeczpospolitej Polskiej, ewentualnie innego uzgodnionego z Klientem kraju dostawy. Klient jest zobowiązany samodzielnie zasięgnąć informacji o odpowiednich przepisach związanych z eksportem Towarów do krajów trzecich.

Punkt 9 Prawa autorskie

W sytuacji, gdy do wykonania Umowy przez E-gift.pl konieczne jest wykorzystanie praw autorskich lub praw własności przemysłowej (np. znaku towarowego, wzoru użytkowego) lub też innych praw pokrewnych, za zasady i kontrolę ich wykorzystania odpowiada wyłącznie Klient, który prawa te udostępnił w celu wykonania Umowy. Jeżeli na skutek realizacji Umowy przez E-gift.pl naruszone zostaną prawa osób trzecich, Klient na mocy niniejszych Ogólnych Warunków Współpracy, zwalnia E-gift.pl od wszelkich roszczeń tych osób. Ewentualna odpowiedzialność z tego tytułu przechodzi na Klienta.

2. Klient oświadcza, że przysługują mu prawa autorskie lub własności przemysłowej (np. do wzoru użytkowego, znaku towarowego), które mają być wykorzystane w realizacji Umowy. Na żądanie E-gift.pl Klient wykaże, że posiada prawo do dysponowania prawami autorskimi , które mają  być wykorzystane w realizacji umowy. W razie niewykazania tych praw przez Klienta, 123gifts jest uprawniony do rozwiązania Umowy bez wypowiedzenia i odstąpienia od Umowy.

 

Punkt 10 Poufność

1. Strony Umowy zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, w posiadanie których weszły przy realizacji Umowy. Ograniczenie to nie dotyczy informacji ogólnie dostępnych lub informacji, które muszą zostać przez stronę ujawnione na wniosek właściwego organu państwowego.

2. Każda ze stron uprawniona jest do przekazywania wszelkich informacji podmiotom z nią współpracujących.

3. Zachowanie tajemnicy będzie przestrzegane przez strony także po zakończeniu obowiązywania Umowy bez względu na przyczynę jej zakończenia.

Punkt 11 Polityka prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania informacji na Twój temat,
w szczególności danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.

1. Informacje ogólne.

  1. Właścicielem/Operatorem strony www.e-gift.pl  jest: ETCONCEPT S.C. z siedzibą
    w Zielona Górze ul. Wazów 48/4 NIP: 973-100-58-38
  2. Operator jest Administratorem danych osobowych podanych dobrowolnie przez użytkowników podczas przesyłania informacji za pomocą formularzy kontaktowych i innych kanałów komunikacji
  3. Dane podawane przez użytkowników są używane w procesie kontaktów handlowych, przedstawienia oferty handlowej. Obejmuje to przede wszystkim działania takie jak:
    - Informowanie o produktach
    - Informowanie o cenach i dostępności
    - Fakturowanie
    - Przetwarzanie i przechowywanie dokumentów finansowych w oparciu o przepisy    
       podatkowe, finansowo-księgowe itp.
    - Informowanie o zmianach regulaminów
    - Wyjaśnienia w zakresie rozliczeń
    - Bezpośredni kontakt handlowy
    - Przesyłanie informacji marketingowych mailem /telefonicznie/innymi kanałami  E-gift.pl realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowywania w następujący sposób:
    • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
    • Poprzez zapisywanie technicznych logów na poziomie serwera www, poczty oraz aplikacji Operatora.

2. Wybrane metody ochrony danych.

  1. Operator stosuje różnego rodzaju mechanizmy ochronne wobec danych osobowych,
    w szczególności:
    - ochronę przed dostępem nieautoryzowanym osób trzecich
    - ochronę przed utratą danych
  2. Miejsca wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL).
  3. Operator stosuje środki ochrony przed utratą danych
  4. Operator stosuje rozwiązania organizacyjne dla zapewnienia możliwie wysokiego stopnia ochrony i poufności (szkolenia, wewnętrzne regulaminy, polityki haseł itp.)

3. Informacje podlegające ochronie w związku z RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych  jest: ETCONCEPT S.C. z siedzibą w Zielonej Górze ul. Wazów 48/4 NIP: 973-100-58-38.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO w celu:
    - realizowania i wykonania zawartej umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
    - wykonania przez Administratora danych osobowych prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie w jakim przewidują to przepisy szczególne
    - wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu realizowania i wykonania umowy zawartej obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń, ochrony osób i mienia należącego do Administratora oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego towarów i usług Administratora.
  3. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. W takim przypadku przekazanie danych osobowych następującym odbiorcom:
    - osobom upoważnionym przez Administratora, jego pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków,
    - podmiotom przetwarzającym, którym powierzymy przetwarzanie danych osobowych
    - firmom kurierskim na potrzeby realizacji wysyłek towaru, wzorów produktów
  4. Masz prawo żądania od Administratora:
    - dostępu do swoich danych osobowych
    - prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  5. Prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  6. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  7. Podanie danych osobowych, o których mowa w regulaminie jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, bądź jest niezbędne do realizacji zawartej z pracodawcą umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  8. W stosunku do Klienta mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.

4. Informacje w formularzach.

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu przesłania aktualnego cennika, oferty handlowej, prezentacji produktów.

5. Logi.

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Zapisowi mogą podlegać:
    - zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików)
    - czas nadejścia zapytania
    - czas wysłania odpowiedzi
    - nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP
    - informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP
    - adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik lub link
    - informacje o przeglądarce użytkownika
    - informacje o adresie IP
    - informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie
    - informacje związane z obsługą poczty elektronicznej, jeśli użytkownik korzysta ze świadczonej przez Operatora usługi pocztowej

Punkt 12 Odstąpienie od umowy

  1. W przypadku złożenia Zamówienia przez Klienta, Umowa zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez E-gift.pl lub dostarczenia zamówionego Towaru. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Klienta wszystkich postanowień zawartych w Regulaminie - Ogólnych Warunkach Współpracy B2B.
  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez E-gift.pl – następuje poprzez wysłanie przez E-gift.pl (ETCONCEPT S.C.) na adres e-mail Klienta dokumentu o nazwie „Zamówienie” oraz/lub faktury pro forma. Po wysłaniu wskazanych dokumentów umowę sprzedaży uznaje się za zawartą.
  3. Wraz z wysłaniem przez E-gift.pl (ETCONCEPT S.C.) do Klienta dokumentu o nazwie „Zamówienie” oraz/lub faktury pro forma zastosowani ma m.in. poniższy zapis Regulaminu – Warunków Współpracy B2B w brzmieniu: „W przypadku rezygnacji z przyjętego do realizacji Zamówienia,
    E-gift.pl może dochodzić zwrotu wszelkich kosztów związanych z jego realizacją”
  4. Co do zasady, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, odstąpienie od umowy sprzedaży B2B, nie jest możliwe.
  5. Klient może odstąpić od umowy w przypadku, kiedy dostawa zamówionego Towaru nie jest możliwa w terminie ustalonym wcześniej przez E-gift.pl i ustalenie nowego terminu nie jest możliwe.
  6. W przypadku znacznego podniesienia kosztów wynikających z podniesienia cen dostawców lub wahań kursu walut, E-gift.pl jest uprawiony do odstąpienia zawartej z Klientem Umowy, o ile Klient nie wyrazi zgody na zmianę ustalonych wcześniej cen.

Punkt 13 Postanowienia końcowe

1. Wszelkie zmiany, w tym uzupełnienia Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej elektronicznej i muszą być zawsze zawarte przez umocowanych przedstawicieli stron.

2. Strony zobowiązują się do podjęcia negocjacji w sytuacji ewentualnych sporów mogących wyniknąć w trakcie wykonywania Umowy, w tym kwestii związanych z interpretacją postanowień Umowy oraz ważnością jej postanowień.

3. Ogólne warunki współpracy B2B, stanowią integralną część Umowy zawartej pomiędzy stronami i wchodzą w życie w dniu zawarcia Umowy oraz obowiązują do dnia rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy.

4. W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienie Umowy okazało się nieważne w całości lub
w części (tj. zakresie całego punktu Ogólnych Warunków, zdań, zdania, fragmentu zdania lub określonego zakresu znaczeniowego), strony będą zobowiązane pozostałymi postanowieniami Ogólnych Warunków w najszerszym dopuszczalnym zakresie; pozostałe postanowienia Ogólnych Warunków pozostają ważne i wykonalne. Jednocześnie Strony będą dążyć do takiej faktycznej współpracy lub – w szczególności, jeżeli okaże się to niezbędne – do zawarcia takiej umowy uzupełniającej lub podjęcia innych czynności prawnych, których treść i forma w maksymalnie możliwym zakresie będzie zbliżać się do prawnego i gospodarczego sensu postanowienia lub jego części, uznanego za nieważne, i w ten sposób zapewnić zgodną z przepisami prawa i niezakłóconą realizację Umowy lub uregulowania stosunków między stronami.

5. Prawem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów mogących wyniknąć w wykonaniu niniejszej umowy jest Prawo Polskie, a sądem do rozpoznania sporu jest Sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę E-gift.pl

6. Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy obowiązują od dnia 1 stycznia 2019 roku.

ZESPÓŁ
ETCONCEPT S.C.

0

produktów
w ofercie

0

Zadowolonych
klientów

0

lat doświadczenia
w branży

0

jeden cel
najlepsza jakość

Back to Top